
- Lenor Aprilfrisch - 1,98l - 66 płukań - Płyn do płukania (niebieski)
- ECO SHINE MULTISHINE ALCO - 1L - Preparat czyszczący z alkoholem do powierzchni ponadpodłogowych
- Softlan Vanille&Orchidee - 1l - 34 płukania - Płyn do płukania (żółty)
- Softlan Weich&Mild (biały) - 1l - 34 płukania - Płyn do płukania
- Gut&Gunstig Power WC-Tabs - 1 szt.(tabletka) - Tabletka na kamień do WC
- Softlan Bouquet der Dufte Kokos&Weisse Blumen - 650ml - 27 płukań - Płyn do płukania Kokos i białe kwiaty
- Heitmann Farb&Schmutz Frangtucher - 20 szt. - Chusteczki wyłapujące kolory
- Wc Meister Activ Kraft Lavendel - 45g - Zawieszka do WC Lawenda
- Antikal Classic - 750ml - Spray do łazienki
- Lenor Goldene Orchidee - 1,74l - 58 płukań - Płyn do płukania (złoty)

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Procedura reklamacji w przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu:
1. Formularz reklamacji.
Wypełnij poniższy formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie reklamowanego produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu.
2. Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) na adres:
strefachemii
ul. Głogowska 171
60-126 Poznań
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur określa
Platforma ODR - platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.