
- Softlan - 1l - 34 płukania - Windfrisch (niebieski)
- Lenor - 990ml - 33 płukania - Aprilfrisch (niebieski)
- ECO SHINE SANIT SHINE - 1L - Pianka czyszcząco-odkamieniająca do toalet i łazienek
- Dreft Platinum All in one Original - 90 szt. - Tabletki do zmywarki
- Persil Black & Dark - 1,5l - 25 prań - Płyn do prania czarnych ubrań
- ECO SHINE TEXTIL WASH - 1L - Pianka do czyszczenia tapicerki, foteli, dywaników
- Softlan - 750ml - 27 płukań - Bouquet der Dufte Kokos&Weisse Blumen
- Gut&Gunstig Power WC-Tabs - 16 szt. - Tabletki na kamień do WC
- ECO SHINE FLOOR SHINE - 1L - Zapachowy, skoncentrowany płyn do mycia podłóg
- Felce Azzurra Classico - 750ml - 30 płukań - Koncentrat do zmiękczania tkanin

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Procedura reklamacji w przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu:
1. Formularz reklamacji.
Wypełnij poniższy formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie reklamowanego produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu.
2. Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) na adres:
strefachemii
ul. Głogowska 171
60-126 Poznań
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur określa
Platforma ODR - platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.