
- Lenor Aprilfrisch - 1,7l - 68 płukań - Płyn do płukania (niebieski)
- Softlan Windfrisch - 1l - 45 płukań - Płyn do płukania (niebieski)
- Der General Universal Frische Zitrone - 750ml - Płyn do podłóg
- ECO SHINE FRESH AIR - KWIATOWY - 0,5L - Profesjonalny odświeżacz powietrza
- ECO SHINE SANIT SHINE - 1L - Pianka czyszcząco-odkamieniająca do toalet i łazienek
- Perwoll Renew Black - 3l - 50 prań - Płyn do prania czarnych ubrań (czarny)
- Gut&Gunstig - 2kg - Sól do zmywarki
- Gut&Gunstig Black Feinwaschmittel DE - 1,5l - 37 prań - Płyn do prania czarnych ubrań
- Chante Clair Lavatrice Marsiglia - 1350ml - 30 prań - Płyn do prania uniwersalny Marsylia
- Softlan Traumfrisch - 1l - 45 płukań - Płyn do płukania (fioletowy)

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Procedura reklamacji w przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu:
1. Formularz reklamacji.
Wypełnij poniższy formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie reklamowanego produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu.
2. Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) na adres:
strefachemii
ul. Głogowska 178
60-126 Poznań
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur określa
Platforma ODR - platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.